You are here

ХАЛЫҚ ДЕНСАУЛЫҒЫНА ҚАМҚОРЛЫҚ – « DOLCE-PHARM» БРЕНДІНІҢ БАСТЫ МИССИЯСЫ

Елена Ли, «Dolce Group» компаниялар тобының негізін қалаушы

2022 жылдың соңындағы еліміздің басты байқауында ең жоғары  «Алтын сапа» марапатын халыққа арналған тауарлар шығаратын, ең үздік  кәсіпорын атанған «Dolce-Pharm» брендімен «Dolce» ЖШС негізін қалаушы Елена Эдуардовна Ли алды. Қазақстанда тағайындалған өңдеуші саладағы бұл жоғары марапат, жоғары сұранысқа ие өнім өндіруді жоғары бағалаған Қасым-Жомарт Тоқаевтың қатысуымен салтанатты түрде табыс етілді. Бұл компанияның үлкен жетістіктері елімізде мойындалған және оның құрылған күнінің 25 жылдығы қарсаңындағы маңызды оқиға болды.

Барлығы 1998 жылы шағын кеңседен, медициналық бұйымдарды сататын қоймаға айналған бөлмеден басталды. Бірақ ең бастысы, Елена Лидің айтуынша, Қазақстанда ауруханаларда қайталама инфекциялардың алдын алу үшін науқастардың денсаулығы үшін бір реттік медициналық құралдарды (МД) барлық дәрігерлерге қолжетімді ету қажет. «Адамдардың өмірін ұзарту және оларды бақытты ету арқылы денсаулығын сақтау» қағидасы компанияның құрылған күнінен бүгінгі күнге дейін қызметінің өзегі болып табылады және миссиясы барлық жерде бір рет қолданылатын медициналық құрылғылардың мәдениетін енгізу болып табылады. «Dolce» итальян тілінен аударғанда «жұмсақ, нәзік, қамқор» дегенді білдіреді. Елена Эдуардовна Ли денсаулықты қорғауды мақсат етіп, көптеген асқынулардың қауіпті, жасырын факторы болып табылатын аурухана ішіндегі инфекцияның алдын алуды насихаттайды.

Бүгінгі таңда «Dolce Group» танымал «Dolce-Pharm» брендімен алты бағыт бойынша медициналық өнімнің 250-ге жуық түрін шығарады. Компаниялар тобында 450-ден астам адам жұмыс істейді, өндіріс екі гектар аумақта орналасқан, оның ішінде өндіріс орындары 6000 шаршы метрден астам, қоймалар шамамен 8000 шаршы метрді алып жатыр. Өндіріс көлемі компанияның Қазақстан Республикасының медициналық мекемелерінің сұраныстарын қанағаттандыратындай, тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемі шеңберінде медициналық мақсаттағы бұйымдар мен дәрілік заттарды жеткізуге мемлекеттік тапсырысты орындайды және өнімдерді Орталық Азия, ТМД елдеріне  және кеңірек халықаралық нарыққа шығаруға бағытталған.

2021 жылдан бастап «Dolce» франшизаны ұсынады және Қазақстанда және одан тыс жерлерде жаңа өндірістік және дистрибьюторлық кеңселердің ашылуына қолдау көрсетуге дайын. Алдағы он жылға жуық компания қолданыстағы бағытты дамытып, жаңа бағыттарды енгізу, халықаралық өндіріс пен дистрибьюторлық франшиза және ел ішінде фармацевтикалық кластерді қалыптастыру арқылы әлемдегі фармацевтикалық нарықта өзінің қатысуын кеңейтуді жоспарлап отыр.

«Dolce Group»-тың жаһандық мақсаты – денсаулық сақтау саласында әрбір мемлекет үшін стратегиялық маңызды, бірегей бизнес үлгісі және пікірлес адамдардан тұратын мықты командасы бар халықаралық компания құру.

Алдын алу үшін…

Елена Ли емдеу мекемелерінің қабырғаларында дәрігерлер мен науқастардың инфекциясының алдын алу мәселесіне жеткіліксіз көңіл бөлініп жатқанын ойлап, зарарсыздандырылған қолғап шығаратын алғашқы цехты ашты. Арнайы білімі мен жұмыс тәжірибесі бар Елена Ли адамдардың денсаулығын, оның ішінде аурухана ішілік инфекциялардан және операциядан кейінгі асқынулардан қорғау, демек, олардың өмір сүру сапасын жақсарту инфекциялардың алдын-алудан басталатынын түсінді. Ал жаңа өндірістің мақсаты-олардың өзіндік құнын төмендету үшін бір рет қолданылатын медициналық бұйымдарды жаппай өндіру саласында инновациялық және қолжетімді шешімдерді әзірлеу және енгізу болды. Тек осылай ғана – қолжетімді баға арқылы медициналық бұйымдарды шын мәнінде бір рет пайдалануға қол жеткізуге болады, өйткені ол кезде қолғаптар алтынмен тең болды.

2008 жылдан бері күрделі жөндеуден өткен кең ғимаратқа көшкен кәсіпорын бір реттік медициналық маскалар, күрделі хирургияға арналған киімдер, пластикалық гинекологиялық аспаптар және басқа да бұйымдар шығаратын және зарарсыздандыратын жеке цехтарын бірінен соң бірін пайдалануға беруде. 2021 жылы пандемия кезінде хирургияның инновациялық салаларында: трансплантология, интервенциялық кардиология, нейрохирургия және аз инвазивті операцияларда қолданылатын бір реттік хирургиялық жинақтарды шығаратын зауыт іске қосылды. Бүгінгі күні кәсіпорынның медициналық бұйымдарының тізімінде аурухана ішілік инфекциялардың алдын алу және медицина қызметкерлерін қорғауға арналған кәсіби шығын материалдары, бір рет қолданылатын медициналық бұйымдар, киімдер мен іш киімдер (әр түрлі акушерлік және хирургиялық жиынтықтар, маскалар, бахила және т.б.) бар.

«Dolce-Pharm» бренді біздің елде бір рет қолданылатын медициналық құрылғыларды кеңінен қолдану мәдениетін қалыптастыру идеясын жүзеге асырып, осы қиын істің – арзан, тиімсіз, бірақ өте маңызды әлеуметтік өнімнің өндірісінің бастамашысы болды.

Ол кезде бірнеше жылдан кейін әлемді COVID-19 пандемиясы шарпыған кезде, медициналық маскалар, респираторлар, қолғаптар, дәрігерлерге арналған қорғаныс киімдері тапшы және бастапқыда жұқтыру қаупін азайтудың жалғыз құралы болатынын ешкім ойлаған да жоқ.

Адамдарға қамқорлық

– Елена Эдуардовна, COVID-19 пандемиясы «Dolce» жұмысына қалай әсер етті? Сіздің өнімдеріңіз жоғары сұранысқа ие болды ма?

– COVID-19 көптеген адамдарды маска киюге және басқа жеке қорғаныс құралдарын пайдалануға деген көзқарасын қайта қарауға мәжбүр етті.Біз бұрыннан талпынып келе жатқанымыз – инфекцияның алдын алу мәдениетін дамыту. Бірақ бұл бірте-бірте емес, шұғыл түрде болды. Пандемия кезінде біз маскалардың, респираторлардың, қорғаныш комбинезондарының, қолғаптардың және басқа да қажетті өнімдердің үлкен көлемін жасап, елді  толықтай дерлік қамтамасыз еттік. Қосымша қызметкерлерді жалдадық, нарықта өскен қажеттіліктерді өтеу үшін үш ауысымда жұмыс істедік. Жаңа өндіріс желілері де сол кезде басталды, біз балаларға арналған көбелек тәрізді респираторларды, балық типті респиратор маскаларын жасай бастадық …

Пандемия бізге алтын сандықты ашқандай көрінуі мүмкін. Бірақ бұл олай емес. Әңгіме мемлекет тарапынан бағаны реттеуде емес, азаматтық борышты орындауда: біз адамдарды зерттелмеген вирустан қорғау үшін бәрін жасай алар едік және істеуіміз керек еді… Алайда, коронавирусқа қатысты жағдай азды-көпті тұрақтанған кезде кәсіпорын мәселелерге тап болды. Мұндай өнімдерді импорттаушылар үшін шекаралар ашылды, ал қазақстандық экспорт, өкінішке орай, тыйым салынған күйінде қалды – біз пайдадан қағылдық. Тіпті мемлекеттік сатып алуларда импорттық жеткізушілер үшін шарттар жұмсақ болып шықты: олардан халықаралық ISO 13485 сертификаттарын және қатаң өндіріс шарттарына сәйкестікті талап етпейді. Ал біз, отандық тауар өндірушілерге, өнімді мемлекеттік бюджет арқылы жеткізу үшін бұл талаптар міндетті болып табылады.

Дегенмен, сапалы өнім әрқашан өз тұтынушыларын табатынына сенімдімін. Бұл арада, өкінішке орай, біздің тұтынушылар баға басымдығына байланысты көптеген медициналық мекемелер мен дәріханаларда сапаға сәйкес келмейтін жеке қорғаныс құралдарын сатып алуға мәжбүр болды, бірақ тиімді баға үшін біз стандарттарды төмендете алмаймыз.

– Сіздің кәсіпорыныңыздың стратегиясында тұтынушы-бизнестің маңызды адамы екені атап өтілген. Бұл принцип қалай жұмыс істейді?

— Өте дұрыс. Біз жасайтын барлық нәрсе тұтынушыға бағытталған. Тұтынушылардың бүгінгі талап-тілектерін қанағаттандыру үшін біз олардың пікірлері мен сұраныстарын талдап, өнімдеріміздің ішкі сапасын үнемі тексеріп отырамыз. Біз жаңа технологиялар туралы ақпаратты үнемі қадағалап отырамыз және ай сайын ҒЗТКЖ кездесулерін ұйымдастырамыз.

Содан кейін алынған нақты деректерге сүйене отырып, біз өндіріс технологиясы мен бизнес-процестерді басқаруда инновациялық шешімдерді әзірлеп, енгіземіз. Тұтынушылар тарапынан сенімді қарым-қатынасты нығайту үшін біз процестер мен өнімдердің халықаралық сертификаттауынан (ISO 9001, ISO 13485), жыл сайынғы инспекциялық бақылаудан өтеміз. Сонымен – иә, тұтынушы біздің бизнесіміздің басты тұлғасы екені сөзсіз.

 — Неліктен ауруханалар «Dolce» компаниясының өнімдерін таңдайды?

– Америкада және басқа да жоғары дамыған елдерде оларды қолдану мәдениетінің қаншалықты кең тарағанын көргеннен кейін дәрігерлерімізге жоғары сапалы бір реттік медициналық құралдарды барлық жерде, әрбір операциялық бөлмеде пайдалану мүмкіндігін беру идеясы келді. Мұндай нәрселер менің ойымша ауруханада өте қажет, әсіресе қазіргі уақытта, жаңа инфекциялар анда-санда пайда болған кезде. Жылдам қарқынмен өмір сүретін адамдар денсаулық мәселелеріне әрдайым мән бере бермейді. Медициналық мекемелерде жүктеме көп және дәрігерлердің де жұмыстары жетіп артылады. Медицина қызметкерлерінің жұмысын жеңілдетіп, инфекция мен асқыну қаупін барынша азайту біздің қолымызда және қазақстандық емханалардың біздің өнімдерді таңдағанына қуаныштымыз.

Біз өндірісте қолданатын жоғары сапалы заманауи материалдар операциялық алаңнан немесе жарадан биологиялық сұйықтықтар мен ерітінділерді толық кетіруге мүмкіндік береді. Этилен тотығымен зарарсыздандырылған және өз цехымызда шығарылған бір рет қолданылатын өнімдерді пайдалану инфекциялардан барынша қорғайды. Бұйым жұмсақ, ылғал күйінде де құрғақ күйінде де мықты

Хирургиялық жиынтықтар және біз олардың 67-ден астам түрін шығарамыз, оның 23-і әртүрлі мамандандырылған күрделі операциялардан ангиографияға дейін өте қатаң стандарттарға сәйкес келеді. Олардың жоғары сапасы еуропалық сертификаттармен расталады.

Ауруханаларда қолданылатын бір реттік төсек жабдықтары улы емес, антистатикалық, гипоаллергенді және қайта өңдеуге оңай. Мұндай бұйымды пайдалану кезінде асқыну қаупі 40% төмендейді!

Медициналық қолғаптар туралы бөлек айтайын. Олардың бірегей өндірістік процесі саусақтар мен алақанда барынша сезімталдықты қамтамасыз етеді, ал арнайы қарқынды тазалау технологиясы ақуыздар мен аллергендер ең аз қолғаптарды алуға мүмкіндік береді, осылайша терінің тітіркену қаупін азайтады. Біз әртүрлі, соның ішінде өте күрделі тапсырмаларды орындауға арналған қолғаптың он түрін шығарамыз.Сипаттамасы бойынша олардың барлығы оң және сол қолға бөлінген анатомиялық пішіні және сенімді бекітуді қамтамасыз етеді.

Осылайша, біз инфекцияның алдын алуды ғана емес, сонымен қатар медицина қызметкерлерінің денсаулығын сақтауды және қолайлылығын қамтамасыз етуді де ойлаймыз.

– Елена Эдуардовна, компанияның ел экономикасын дамытуға қосқан зор үлесіңіз үшін жоғары марапатты алған кезде қандай сезімде болдыңыз?

– Әрине, еңбегіміздің шынайы әрі нақты бағаланғанына үлкен қуаныш сезімі болды! Ал еліміздің ең беделді жүлдесін алу өте қиын. Бұл шыңға жету оңай болған жоқ. «Алтын сапа» – бұл біздің бүкіл ұжымның ұзақ мерзімді адал еңбегі ғана емес, сонымен қатар қазақстандық және халықаралық сапа стандарттарына сәйкес барлық кезеңдердегі жоғары тиімді өндіріс процесін жүйелеу. Бұл мінсіз бизнесті жүргізудің іргелі қағидаларының нақты істерде жүзеге асуы, бұл жүйелі оқыту, кадрларды жетілдіру, бұл дұрыс рәсімделген құжат айналымы және басқа да қиындықтарды жеңу. Біздің қызметіміздегі жүйелі көзқарас қана байқаудың барлық іріктеу кезеңдерінен өтіп, лауреат атануға мүмкіндік берді! 2016 жылы «Қазақстанның үздік тауары» белгісін алып, одан кейін алты жыл бойы еліміздің ең жоғары марапаты үшін тер төктік. Сондықтан, командамыз үшін шексіз мақтаныш сезімі басым болды.

Соңғы жылдар пандемияға байланысты қиын болды. Бірақ біз бірге қиындықтарды жеңе білдік және ешбір кедергіден қорықпайтын біртұтас және мықты команда екенімізді тағы бір рет сезіндік. Кәсіпорындардың көптеген қызметкерлері менімен бірге болды. Бірлік рухы және әркімнің компанияда болып жатқан жағдайға немқұрайлы қарамауының  нәтижесінде біз дамып келе жатырмыз «Алтын сапа» – компанияның барлық қызметкерлеріне берілген марапат. Мен біздің командамен мақтанамын!

Бұдан басқа, біздің әрқайсымыздың еңбегіміздің нәтижесі үшін үлкен жауапкершілік сезімі болды. Сондай-ақ халық денсаулығын сақтауға бағытталған жоғары сапалы отандық өнімдерді шығаруды ұлғайту үшін өндірісті кеңейту қажеттігі туралы түсінік келді. Ал біз өсіп жатырмыз: бір рет қолданылатын шприцтер шығаратын зауыт іске қосылғалы тұр.

– Елена Эдуардовна, «Dolce» компаниялар тобының ұжымын және жеке сізді тағы да құттықтаймыз және одан әрі сенімді даму тілейміз!

Құрылтайшы туралы

Елена Эдуардовна Ли – «Dolce-Pharm» брендімен  «Dolce» компаниялар тобының негізін қалаушы. «Жыл басшысы» ұлттық сертификатының (2014) және халыққа күнделікті көмегін тигізетін, жүрегі нәзік, азаматтық қоғамға ықпал ететін жандарға берілетін  «Адал тұлға» құрметті сыйлығының (2020) иегері. Е.Э. Ли туралы ақпарат «Қазақстанның үздік әйелдері» энциклопедиялық кітабына енген және оның суреті республиканың табысты іскер әйелдері туралы баяндайтын бұл жинақтың мұқабасында орналастырылған. Үздіктердің үздігіне назар аударатын Forbes Woman журналы «Dolce» компаниялар тобының құрылтайшысы Елена Ли туралы көлемді мақала жариялады. Woman журналы «Dolce-Pharm»-ды 2021 жылдың бренді деп атады және бұл халықаралық алаңдағы маңызды мойындау.

Аймақтық және республикалық байқауларда «Dolce-Pharm» брендімен «Dolce» ЖШС «Сала көшбасшысы», «Қазақстанның үздік тауары», «Қазақстанның үздік дәрі-дәрмек шығаратын зауыты», «VI Орталық Азия сауда форумының үздік экспорттаушысы» атақтарымен марапатталды ((USAID, 2016 2017 ж.), «Жылдың алтын экспортшысы» (ҚР), «Сапа жұлдызы» (2017), «Үздік өнеркәсіп тауарлары» (2018), «Мінсіз» халықтық сапа белгісі (2022), «Алтын сапа» (2022).

Компаниялар тобы әртүрлі ауқымдағы фармацевтикалық іс-шараларға қатысқаны үшін көптеген дипломдармен, мақтау қағаздарымен, сертификаттармен марапатталған және «Ұлы дала мұрасы» (2021) кітабының беттерінен лайықты орын алып отыр.

«Dolce-Pharm» бренді біздің елде бір рет қолданылатын медициналық құрылғыларды кеңінен қолдану мәдениетін қалыптастыру идеясын жүзеге асырып, осы қиын да қызықсыз, арзан, тиімсіз, бірақ өте маңызды әлеуметтік өнімнің өндірісінің бастамашысы болды.

 

Дата создания: 15 наурыз 2023

Видеоурок 21. Оформление онлайн-заявки на конкурс-выставку Лучший товар Казахстана

Премия "Алтын сапа" - 2021

Сілтемелер