"ViZaVi Company" - Көп тәтті идеялар - сүйікті адамдар үшін

Ляйла Сайдашева бұл сөздерді айтқан болатын, және сол уақыттан бері бұл ұран ТОО «ViZaVi Company»-дің ажырамас бөлігіне айналды.

Солтүстік Қазақстан облысында ғана емес, одан да әрі жерлерде танымал компания 2004 жылдан бері тек үй рецептері бойынша кондитерлік өнімдер мен шығыс тәттілерін өндірумен айналысады. Кондитерлік фабрика өз өнімдерінің жоғары сапалы табиғи шикізаттан дайындалатынымен, консерванттар қолданбай жасалатындығымен танымал. Барлық өнімдер сертификатталған және сапа паспорттары бар. Өнім ассортименті 80-нен астам атаудан тұрады, әр түрлі қамырдан дайындалған – майсахар, қабатты, бисквитті, кілегейлі және түрлі толтырғыштармен (құрма, мейіз, қарақат, грек жаңғағы, жержаңғақ, бал, шоколад, кокос, джемдер, джемдер және т.б.). Сонымен қатар, кәсіпорында 80% отандық шикізат қолданылады. Сонымен қатар, ТОО «ViZaVi Company» облыстық, аймақтық және халықаралық конкурстар мен көрмелердің бірнеше дүркін жүлдегері, соның ішінде «Қазақстанның ең үздік тауарлары» атты аймақтық конкурсы-көрмесінің жеңімпазы.

                                                                            

Бұл бастауында тек 20 м² аумақты және үш адамнан тұратын шағын кондитерлік цех еді, оның бірі Ляйла Сайдашева болды! Оның жетекшілігімен кішігірім ИП үлкен өндірістік компанияға айналып, бүгінде өңірде ұннан жасалған кондитерлік өнімдер өндіру бойынша жетекші орын алады. Қазіргі уақытта ТОО «ViZaVi Company»-де 200-ге жуық қызметкер бар, ал өндіріс алаңы 1200 м²-ден асады. Біздің әңгімеміз компанияның бас директоры, Солтүстік Қазақстан облысының кәсіпкерлер палатасы жанындағы Бизнес әйелдер кеңесінің төрайымы Ляйла Равильевна Сайдашевамен болды.

  • Ляйла Равильевна, бизнестің агрессивті болуы көп айтылады, сондықтан оған ерлердің қасиеттері көп сұранысқа ие. Осыған келісесіз бе?
  • Меніңше, бизнестегі табысқа жету үшін ерлердің қасиеттері емес, кәсіпкерлік қасиеттері маңызды. Бұл – стресске төзімділік, шешімдерді жылдам қабылдай білу. Сонымен бірге икемділік болуы керек – шешім қабылдағанда екі-үш нұсқа болуы қажет. Демек, әрқашан баламалар болуы керек, болашақты болжау, өз өнім бағытында даму үрдістерін ескеру, тұтынушылардың тілектерін, серіктестердің мінез-құлқын болжау маңызды. Бұл – еркектік қасиеттер емес, кәсіпкерлік қасиеттер, ол ер адамда да, әйел адамда да болуы мүмкін.

                                                                            

Біз бизнестің тек агрессивті емес, әдемі, дәмді, қайырымды болуы мүмкін екенін атап өткім келеді. Біз мұны көреміз және білеміз. Бүгінгі таңда біздің бизнес ханымдарымыз тек азық-түлік өндірісінде, мейрамханаларда, сұлулық студияларында ғана емес, басқа да салаларда - тау-кен өндірісінде, мұнай өндіруде, құрылыс саласында және т.б. жүзеге асыруда. Мен мұндай әйелдермен таныспын, олар осындай фирмаларды басқарады, сонымен бірге жақсы әрі сүйіспеншілікті әйелдер, аналар, әжелер болып табылады. Олар өз бизнестерін әдемі әрі лайықты жүргізеді.

  • Айтыңызшы, кондитерлік өнімдерде қандай да бір тенденциялар бар ма? Сіз үшін осы сәнділікке еру маңызды ма?
  • Сәнде әрқашан – дәмді және әдемі. Егер өнімге сенім болса, ол әрқашан сұранысқа ие болады. Адамдар сыртқы көрініске назар аударады, бірақ маңыздысы – сапасы. Соңғы уақытта жеке орау үрдісі байқалады. Рынок мұндай талаптар қояды. Адамдар салмағы 200-300 грамм болатын орауышты алғанды қалайды, ал ол қорапта бірнеше түрлі кондитерлік өнімдер болсын. Мысалы, тәттілер, түрлі печеньелер мен пирожныйлар.

Алайда, трендтерге қарамастан, бүгінгі күні, 14 жыл бұрынғыдай біздің фирмалық тәттілеріміз – чак-чак және балиш сұранысқа ие. Олар біздің компаниямыздың визит карталары. Жаңа да, ескі де клиенттер оларды қуана сатып алады. Демек, сәнділікке назар аудару керек, бірақ мәңгілік құндылықтарды да ұмытпау керек.

                                                                            

  • ТОО «ViZaVi Company» өнімдері басқа кондитерлік өнімдерден несімен ерекшеленеді? Ұн өнімдерін дайындауда ерекше рецептіңіз бар ма?
  • Иә, біздің барлық өнімдерде ерекше ингредиент бар. Өндіріс ерекшеліктері әр түрлі, себебі борщ бірдей ингредиенттерден дайындалады, бірақ әр қожайында оның дәмі, хош иісі және ерекшелігі болады. Маңыздысы – жан мен махаббатты қосу. Біздің өнімді дайындау кезінде біз оны тұтынушыға деген сүйіспеншілікпен жасауға тырысамыз. Бізде ұран бар: «Сүйікті адамдар үшін көп тәтті идеялар». Біз өнімдерімізді дайындауда шикізатқа үлкен мән береміз. Әр кезең, бақылау нүктелері бар. Яғни, өнім дайын болу үшін белгілі бір тізбекті өту керек, ол біздің клиенттеріміздің күткенін ақтап, оларға жағымды эмоциялар сыйлайды. Сондықтан біздің негізгі ингредиентіміз – өнім жасалатын адамдарға деген махаббат, яғни біздің тұтынушыларымыз, клиенттеріміз.

                                                                            

  • Өнім ассортименті қандай және сатылым көлемі қанша? Өнімдеріңізді экспорттау қиын ба?
  • Бізде шамамен 80 өнім бар. Біз үнемі жаңалықтар енгізіп, ассортиментті жаңартып отырамыз – кейбір өнімдерді алып, жаңаларын енгіземіз. Біз клиенттеріміздің талғамына қараймыз. Олар біз үшін бағдаршам. Өнім көлемі жыл сайын артып келеді. Біз жаңа нарықтарды іздейміз. Себебі біз шекара маңында орналасқанбыз, сондықтан Ресейге экспорттаймыз. Бұл мәселеде ешқандай қиындық жоқ, шекара жақын. Алғашқы кезекте Омбы, Курган, Тюменьге өнімдер жібереміз. Әрине, біз көбірек сатуды мақсат етеміз. Себебі, біздің тәттілерімізді көбірек адамдар дәмін татып көрсе екен дейміз.

                                                                            

  • Ляйла Равильевна, соңғы уақытта біз «Әйелдің орны ас үйде» деген стереотиптің шындыққа сәйкес келмейтінін айқын көріп отырмыз: Қазақстанда бизнес ханымдардың саны жыл сайын артып келеді. Сіз Солтүстік Қазақстан облысы кәсіпкерлер палатасы жанындағы Бизнес әйелдер кеңесінің төрайымы ретінде, облыс тұрғындарының бизнес саласындағы белсенділігін қалай бағалайсыз? Бизнес әйелдер кеңесі осы бағытта қалай көмек көрсетеді?
  • Бұл шын мәнінде стереотип. Біз жыл сайын әйелдер кәсіпкерлігінен көптеген жаңа өкілдерді көріп отырмыз. Бүгінде уақыт та өз талаптарын қояды, заманауи әйелдердің мүмкіндіктері 10-20 жыл бұрынғымен салыстырғанда әлдеқайда көп. Қазір мемлекет үлкен қолдау көрсетуде, көптеген қаржылық және қаржылық емес көмек бағдарламалары әзірленді, арнайы оқыту семинарлары жүргізіледі, әр түрлі институттар сервистік қолдау көрсетеді. Яғни, егер адам өз ісін ашуды шешсе, оған кәсіби көмек алу мүмкіндігі бар. Жаңа кәсіпкер толық қолдау мен кеңес ала алады – қандай нормалар мен талаптар бар, кафетерий, мейрамхана, шаштараз секілді белгілі бір бизнес түрлеріне қатысты. Егер қаржы қажет болса, онда ол ақшалай көмекке де ие бола алады. Бұл нағыз ертегі. Егер бұл 14 жыл бұрын болғанда, менің ойымша, мен әлдеқайда тезірек дамитын болар едім. Ол кезде мұндай қолдау болмады. Біз бәрін өзіміз жасадымыз, қателіктер арқылы үйрендік...

                                                                            

Бизнес әйелдер кеңесі «Атамекен» ұлттық кәсіпкерлер палатасы жанында әйелдер кәсіпкерлігін дамытуға бағытталған. Біздің аймақтық филиал құрамында әр түрлі салалардың өкілдері бар – құрылыс, мейрамхана, өндіріс, денсаулық сақтау, мәдениет, БАҚ, білім беру, мемлекеттік құрылымдар және басқа да салалар. Бізді біріктіретін нәрсе – белсенді өмірлік ұстаным және әйелдерге көмек көрсету тілегі. Біз кеңес береміз, көмек көрсетеміз. Әрине, бизнес дамыған сайын, ол табысты болған сайын – тек бір отбасының әл-ауқаты ғана емес, бюджетке түсетін қаражат та өседі, жаңа жұмыс орындары ашылады, мұқтаждарға әлеуметтік көмек көрсету мүмкіндігі пайда болады. Бұл өмір сүрудің басқа деңгейі. Осылайша, бизнес мемлекет дамуына да көмек көрсетеді.