ТОО «AYKAN» ҚҰРМЕТТІ ЖЕҢІС

Ғасырлар бойы адамдар сүттің емдік қасиеттерін жоғары бағалап келді. Атақты Гиппократ сүтті дәрі деп атаған, ал Әбу Әли Ибн Сина сүтті адамдар үшін ең жақсы тағам деп есептеген. Қазақстандық тұтынушыларға сүттің сапасы мен қасиеттерінің тамаша формулаларын бүгінгі күні республиканың сүт нарығының ең ірі ойыншыларының бірі - 2022 жылғы «Қазақстанның ең үздік өнімі» республикалық конкурсының жеңімпазы, ТОО «AYKAN» ұсынады. Бұл жоғары атаққа еліміздің 150-ден астам өндіріс кәсіпорындары таласты.

– Алмагүл Құдайбергенқызы, «AYKAN» компанияңыз бен ұжымыңызды осындай айтулы және лайықты жеңіспен құттықтаймыз! Сіздер инновациялық, қалдықсыз, экологиялық таза өндіріс құрып, жыл сайын әлеуметтік маңызы бар және пайдалы өнімдердің толық ассортиментін ұсынып, кең ауқымды тұтынушылардың жоғары бағаларын, оң пікірлерін алып отырсыздар. Барлығы қалай басталғанын және, әрине, «AYKAN» компаниясының жетістігі неде деп ойлайсыз?

– «AYKAN» компаниясын сенімді түрде отбасылық бизнес деп атауға болады. Біз оны күйеуіммен бірге, сенімді серіктес әрі кәсіби маман ретінде жүргіземіз. Отбасылық бизнестің форматы болашақта балаларымыздың мамандықтарын анықтады. Отбасылық бизнес жақсы, себебі өз потенциалыңды толық іске асырып, мінезіңнің күшін сынап, сапалы, табиғи және пайдалы отандық өнімдер шығару үшін бар күшіңді салуға болады. Бізге бизнесте 12 жылдық басқа компанияны басқару тәжірибесі де көмектесті.

Барлығы кішкентай цехтан басталды, онда біз күйеуіммен бірге үш мәрте термиялық өңдеуден өтетін жартылай жұмсақ ірімшік пісіріп, кейінірек «Эмир» деп аталған ірімшікті шығардық, ал 2012 жылы кішкентай сүт өңдеу зауыты ашылды. Бұл ТОО «AYKAN» компаниясын құрудың негізі болды, ал компанияның атауына біздің фамилиямыз енді. Содан бері 10 жыл өтті. Әрине, қиындықтар мен проблемалар көп болды, бірақ біз ешқашан бұл шешімнен өкінген жоқпыз.

– Отбасылық күш-жігер мен шағын өңдеу зауыты «AYKAN» компаниясының дамуының бастапқы нүктесі болды ма?

– Әрине, болды, бірақ мемлекет тарапынан көрсетілген қолдау мен бизнесті дамыту бағдарламалары болмаса, бүгінгі даму туралы айту мағынасыз болар еді. 2012 жылы кішкентай зауыт ашылды, ал 2017 жылы «Даму» қорынан қолдау алып, біз ең заманауи өндірістік жабдықты сатып алдық, 2019 жылы зауыттың қайта жабдықталуын аяқтап, өндірістік қуаттылықты күн сайын 100-130 тонна сүт өңдеуге жеткіздік. 2021 жылдың жазында біз құрғақ сүт, сүзбе ірімшігі мен сарысуды өндіруге арналған заманауи зауытты іске қостық. Біз сүтті өңдеудің қалдықсыз технологиясын әзірледік! Қазір экологиялық таза өндірісті енгізу, қоршаған ортаны ластану деңгейін төмендету және сүттің барлық құрамдас бөліктерін өндіру барысында толыққанды және тиімді пайдалануға үлкен назар аудару маңызды.

2020-2025 жылдарға арналған Қазақстан Республикасының индустриалдық-инновациялық дамуының үшінші бесжылдығы аясында компания импортты алмастыратын азық-түлік өнімдерін өндіру көлемін арттыруда.

Қазіргі уақытта «AYKAN» компаниясының өңдеу қуаттары бірнеше өндірістік алаңда орналасқан, ал компания ғылыми-өндірістік кластер деңгейіне жетті.

– Алмагүл Құдайбергенқызы, біздің оқырмандарымыз үшін өнімдеріңізді өндіру және сапаны қамтамасыз ету процесінің ерекшеліктері қызықты болар еді.

– Бүгінгі күні ТОО «AYKAN» өнімдері Қазақстанның барлық аумағында сұранысқа ие және жоғары сапа стандарттарына сәйкес келеді. Біздің компания елімізде сапа менеджменті жүйесінің сәйкестік сертификаты ISO 9001-2016, азық-түлік қауіпсіздігі менеджменті жүйесінің сәйкестік сертификаты ISO 22000-2019 және «Халал» сертификаты бар жүйені енгізген санаулы компаниялардың бірі. Біз өндірілетін өнімнің барлық санитарлық нормаларын сақтаймыз.

Тұтынушыны тарту және оны сақтау тек керемет сапамен мүмкін болады. Бұл ұғымға, әрине, өнімнің табиғилығы да кіреді. Сондықтан өнімді өндіру үшін тек табиғи сүт және ешкі сычуғынан алынған ашытқы қолданылады.

Біздің сүт өнеркәсібіндегі жетістіктеріміз тек көлеммен емес, компанияның тұтынушыларға табиғи, сапалы, денсаулыққа пайдалы отандық өнім ұсыну қабілетімен де түсіндіріледі. Біз импорттық ірімшіктерде сақталу мерзімін ұзарту үшін қолданылатын стабилизаторларды пайдаланбаймыз, тек өз өніміміздің пайдасына көңіл бөлеміз. Ал шетелден тек Түркиядан ірімшік ашытқысын әкелеміз. Бүгінгі күні бұл маңызды бәсекелестік артықшылық.

Мысал ретінде біздің «Эмир» бренді бойынша өнімдерімізді келтіруге болады. Олар Түркияның жоғары технологиялық жабдықтарында және түрік технологияларымен өндіріледі. «Эмир» ірімшігінің 12 түрінің әрқайсысы көптеген бағалы витаминдерге, соның ішінде ақуыз, кальций, магнийге бай. Ол өте нәзік және дәмді, ал жұмсақ сүтті дәмі мен дұрыс ірімшік консистенциясы арқасында ең батыл кулинарлық шедеврлер үшін мінсіз.

Компанияның сәтті дамуының кепілі - ассортиментті үнемі кеңейтіп, өнімнің дәмдік және тағамдық қасиеттерін жақсарту.

Оны 50 адамнан тұратын шығармашылық ойлайтын мамандардан тұратын команда жасайды, олар болашақта әлдеқайда тиімді өндіріс құрып, сұранысқа ие өнімдер ассортиментін кеңейтіп, экспортқа шығуды жоспарлап отыр.

– Сіздер «Қазақстанның ең үздік өнімі» конкурсында алдымен аймақтық, содан кейін республикалық деңгейде жеңіске жеттіңіздер. Өндірістегі жұмыс процестерінде қандай менеджмент құралдарын қолданатындарыңызды білгіміз келеді.

– Өндірісті ұйымдастыруда біз бірінші кезекте компанияның миссиясымен басшылаймыз, оның негізінде тұтынушыларға сенімді және денсаулыққа пайдалы, шығу тегі анық сүт өнімдерін ұсыну жатыр, ол адамдардың өмір сүру сапасын арттырады.

Сондықтан біз басқарудың әртүрлі әдістерін қолданамыз. Барлығы өндірістік процесте айқын құрылымдалған, бұл жақсы нәтижелерге жетуге және белгіленген мақсаттар мен міндеттерді мақсатты, уақтылы және тиімді түрде орындауға мүмкіндік береді. Біздің сүт өңдеу және ірімшік өндіруге маманданған кәсіпорын үшін маңызды деректер - өнім, баға, бәсекелестік, сұраныс, ұсыныс және т.б. бойынша терең маркетингтік зерттеулер. Барлық алынған нәтижелер мен деректер қысқа мерзімді стратегияларды әзірлеуге негіз болады, одан кейін менеджменттің негізгі функцияларын орындау арқылы біз компанияның қызметін жалпы түрде тиімдірек етеміз.

Мұны нақты мысалмен түсіндірейін. Біз өз өндірісімізді «Эмир» брендімен бірнеше түрдегі ірімшік шығарудан бастадық. Содан кейін жұмыс барысында ассортиментті кеңейту қажет екенін түсініп, жаңа өнімдерді шығара бастадық: «Моцарелла», тұзды сарысудағы брынза, «Адыгей» брынзасы және «Невский» кремді ірімшігі. Зауыты қайта жабдықтаудан кейін ассортиментке дәмді «Сулугуни», қатты «Голландский» ірімшігі, «Сметанковый» ірімшігі, тұзды сарысудағы чечил сияқты өнімдер қосылды, олар да тұтынушылар арасында үлкен сұранысқа ие. Бұл бағыттағы жұмыс жалғасуда.

– Алмагүл Құдайбергенқызы, бізбен кездесуге уақыт бөліп, бизнесіңіз туралы осындай толыққанды әңгіме айтқаныңыз үшін рақмет. Сіз жасаған ең жақсы нәрселер одан әрі дамып, жаңа бастамаларыңызға сәттілік, тұрақтылық және өркендеу серік болсын. Біз сіздерге Қазақстандағы ең ірі сүт және с

үт өнімдері өндірушілерінің бірі ретінде жетістіктеріңізді арттыруды тілейміз!